Diego Costa uniknie kolejnej kary

rok temu Diego Costa uniknie kolejnej kary

Diego Costa najprawdopodobniej uniknie kary za kopnięcie Martina Škrtela.

The FA, czyli Angielski Związek Piłkarski, jest usatysfakcjonowany z postępowania arbitra sobotniego meczu Chelsea z Liverpoolem, Marka Clattenburga.

- Diego ma duże szczęście, że nie został ukarany. Jest na świeczniku, ponieważ robi to zbyt często, ale fakt jest taki, że kopnął Škrtela. Może się w sumie cieszyć, że nie dostał czerwonej kartki - powiedział Tony Cascarino, były napastnik Chelsea.

Przypomnijmy, że w tym sezonie Costa już został ukarany. Napastnik musiał pauzować przez trzy mecze po nagannym zachowaniu w meczu z Arsenalem.

ŹRÓDŁO
Sky Sports
TAGI: Diego da Silva Costa Chelsea FC Anglia Hiszpania
KOMENTARZE (
0
)
| AKTUALNOŚCI | TRANSFERY | PUBLICYSTYKA | REKLAMA | REDAKCJA | KONTAKT
© 2004-2016 TRANSFERY.INFO. Wszelkie prawa zastrzeżone.