Decyzja w sprawie Pique
2015-08-28 15:59:02; Aktualizacja: 10 lat temu
Hiszpański komitet odwoławczy postanowił utrzymał czteromeczowe zawieszenie dla Gerarda Pique.
Obrońca Barcelony ujrzał czerwoną kartkę w rewanżowym meczu z Athletikiem Bilbao, bowiem obraził matkę arbitra bocznego. Zgodnie z przepisami, groziła mu za to zawieszenie na od 4 do 12 spotkań. Ostatecznie władze ligi (LFP) zdecydowały się na najłagodniejszy wymiar kary.
Na swoim profilu na Twitterze Pique napisał: „Proszę o wybaczenie, ponieważ takie zachowanie po prostu nie przystoi profesjonalnemu piłkarzowi. Mecz ten odbywał się w bardzo nerwowych okolicznościach. Zapewniam jednak, że nie wypowiedziałem żadnych obraźliwych słów w kierunku sędziego liniowego”.
Mimo wszystko działacze „Blaugrany” postanowili odwołać się od tej decyzji. W oficjalnym komunikacie władz klubu czytamy: „Słowa Pique nie były skierowane do sędziego liniowego”. Ich prośba została jednak odrzucona.
Do niedawna wybryki w Superpucharze Hiszpanii nie miały wpływu na rozgrywki ligowe, ale w czerwcu zmieniono ten przepis. 28-latek, który przeprosił, choć nie przyznał się do wypowiedzianych przez siebie słów, nie zagra zatem w spotkaniach z Malagą, Atletico oraz Levante.


![Złoty But: Czy ktoś im zagrozi? Bramkostrzelne trio odjeżdża rywalom [TOP 15]](img/photos/92419/170x113/zloty-but.jpg)
![Nicola Zalewski receptą na bolączki Atalanty. Asysta reprezentanta Polski zaważyła o zwycięstwie [WIDEO]](img/photos/110188/170x113/nicola-zalewski.jpg)



![Bramka turnieju na otwarcie Pucharu Narodów Afryki? Mamy mocnego kandydata [WIDEO]](img/photos/113824/170x113/xyz.jpg)


![Złoty But: Czy ktoś im zagrozi? Bramkostrzelne trio odjeżdża rywalom [TOP 15]](img/photos/92419/90x60/zloty-but.jpg)
![Nicola Zalewski receptą na bolączki Atalanty. Asysta reprezentanta Polski zaważyła o zwycięstwie [WIDEO]](img/photos/110188/90x60/nicola-zalewski.jpg)



![Bramka turnieju na otwarcie Pucharu Narodów Afryki? Mamy mocnego kandydata [WIDEO]](img/photos/113824/90x60/xyz.jpg)






